داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

حضور بانوان ایرانی برای تماشای والیبال لیگ قهرمانان آسیا در ارومیه

  • کد خبر: ۱۷۹۳۸۰
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
حضور بانوان ایرانی برای تماشای والیبال لیگ قهرمانان آسیا در ارومیه
با اعلام فدراسیون والیبال، بانوان می‌توانند از نزدیک شاهد رقابت تیم‌ها در مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا برای جام بیست‌ودوم باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود. قرار است این مسابقات در سالن‌های غدیر و سالن شهیدان آهن‌دوست و با حضور تماشاگران علاقه‌مند به والیبال برگزار شود.

با اعلام فدراسیون والیبال، زنان هم می‌توانند با حضور در سالن‌های مسابقات از نزدیک شاهد رقابت تیم‌ها برای جام بیست‌ودوم باشند. 

وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون در گفتگو با ایسنا در این مورد گفت: «بر اساس توافق آقای داورزنی رییس فدراسیون با شورای تامین استان آذربایجان غربی، استاندار و سایر مقامات ذی ربط، قرار شده خانم‌ها به سالن بیایند و بلیت فروشی هم از طریق سایت انجام می‌شود.»

با این حال با مراجعه به سایت، تنها آقایان می‌توانند بلیت خریداری کنند و جایگاهی برای زنان در نظر گرفته نشده است. مرادی در این مورد گفت: بلیت‌فروشی مربوط به استان می‌شود. با رییس هیات آذربایجان غربی صحبت کردم که چرا این کار تا الان انجام نشده است که گفت تا چند ساعت آینده حل می‌شود. دوستان اکنون در استان ظرفیت سازی می‌کنند تا بخشی از سالن را به زنان اختصاص بدهند و سپس بلیت‌فروشی را در سامانه آغاز کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->